Vi arbetar för att du ska få tillbaka det du glömt eller tappat på Krösatågen. Det kan dröja upp till en vecka innan upphittat gods finns i vårt system.
Registrera ditt ärende i formuläret på vår hemsida för snabbast hantering. Om vi lokaliserat godset, informeras du via e-post.
Du får mot en kostnad lösa ut dina tillhörigheter på vårt utlämningsställe. Godset kan även skickas till dig mot en fraktkostnad.
Sodexo Lost & Found Services sköter hittegodshanteringen på uppdrag av Kråsatågen med Linköping som central ort. Öppettider och besöksadress hittar du under ”Kontakta oss”.
Varje år görs 3,3 miljoner resor med Krösatågen
Sodexo ansvarar för upphittade föremål på Krösatågen
Varje månad får vi in ca 600 föremål i vår hantering
Ombordpersonal tar hand om upphittade föremål och lämnar in på närmsta inlämningsställe
Om du glömt något så registrera direkt på vår hemsida
Upphittade föremål transporteras vilket medför ledtider i hanteringen
Alla föremål registreras och paras ihop mot förfrågningar
Vid träff återfås föremålet mot en avgift på inlämnad plats
Produkten har blivit tillagd i varukorgen